torsdag den 19. juli 2007

Snart er det ud med computerbordet!

Jeg har længe været umanerlig træt af mit nuværende møbelarrangement i den del af soveværelset, der fungerer som kontorafdelingen.

Det PC-bord jeg har haft i en del år efterhånden, fylder umanerlig meget, synes jeg - og bordet med printer og scanner er vakkelvornt - men nu er det snart slut!

Jeg har nemlig købt mig en bordplade (bøg) + 2 bukke i dag.

Lige nu står pladen på bukkene i stuen og fylder en hel del - men det skal jo lige oliebehandles, før det tages i brug, så det er jeg gået i gang med.



En af vennerne lovet snart at komme forbi og få tilpasset bukkene til bordpladen og kan jeg tage det i brug.

Det bliver skønt endelig at have så meget plads, at jeg også kan bruge en del af bordpladen som skrivebord. Bordpladen er nemlig knap 2,5 meter lang :o)

Det bliver godt, gør det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar