tirsdag den 10. juli 2007

Mere til reolerne :o)

Nå, men Roskilde var jo ikke spor slem at køre igennem.

Det var straks værre at finde Bog&Ide. Da jeg kom ud på gågaden gik jeg - selvfølgelig- den forkerte vej! Så tit er jeg jo heller ikke i Roskilde - det sker vel 3-4 gange om året.

Nå, men da jeg havde fået vendt om, lykkedes det mig så også at finde Bog&Ide og få byttet min bog. Ved at lægge lidt penge oveni kunne jeg gå derfra med både Jette A Kaaberbøls "Den lukkede bog" og Christian Mørks "De ti herskere".

Derefter fortsatte jeg ind i Fona - havde også et gavekort dertil - og kom ud med den længe ønskede dvdboks "Band of Brothers". Den titel fandt jeg nemlig passende at anskaffe mig, når nu gavekortet var fra mine ex-kolleger :o)

En af dagene kommer så også de bestilte bøger fra amazon - så tror egentlig ikke jeg skal lave så meget andet end at ligge ned de næste par dage!

Spøg til side - jeg har ikke travlt med at få læst bøger/set film - det er egentlig ganske rart at vide, jeg ikke løber tør for emner foreløbigt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar