onsdag den 4. juli 2007

Hvis jeg ellers ku' tage mig sammen...!

Jeg vågnede alt for sent i dag, klokken var over 11 - men det er jo nok fordi, jeg kom alt for sent i seng i går - men irriterende er det altså.

Dagens program står atter på indscanning (scanneren er allerede i gang) - det lader til at være noget af et arbejde, jeg er gået i krig med.

Jeg scannede omkring 600 billeder i går - men det er som om bunken med "billeder-der-skal-scannes" ikke er blevet spor formindsket. Så den der med at der er mellem 2-3000 billeder holder ikke en meter. Der er vist nærmere 4-5000.

Nå, men inden jeg kommer for godt i gang med det her indscanning, burde jeg faktisk tage mig sammen og køre ned og få handlet, så jeg har mad i huset. Tanken er bare ikke så fristende, fordi det ser ud til regn hvert øjeblik det skal være...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar