fredag den 20. juli 2007

Hvad skal jeg dog lave i dag?

Det er jo ikke fordi, jeg ikke kan finde på noget at lave - problemet er vist mere, at jeg har nok at gå i gang med - og jeg ikke kan beslutte mig for, hvad jeg har mest lyst til *G*

Heldigvis står "huslige gøremål" ikke på listen. Det gør derimod:

- adskillige "projekter" i min slægtsforskning, hvor jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad det vil vil være mest hensigtsmæssigt at starte med...

- klargøring til omrokeringen i soveværelset, når den nye bordplade er tør (og bukkene tilpasset). Dvs. bl.a. sortering af et hav af CD'er/DVD'er.

Af skoleforberedelse er der også rigeligt at gå i gang med:

- stikord til årsplaner i samtlige fag.

- planlægning af tyskundervisningen frem til efterårsferien på alle tre klassetrin

- planlægning af engelskundervisningen frem til efterårsferien

- planlægning af historieundervisningen frem til efterårsferien

- uv-materiale til engelsk/tysk


Jeg har lyst til at gå i gang med det hele på en gang, men det ville hurtigt blive noget rod, så mens jeg stadig overvejer, vil gå en tur ud i køkkenet og nuppe mig en smøg :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar