onsdag den 2. juli 2008

ARGH! Tænk at drømme om Wordpress!

Selvom jeg faktisk først kom i seng kl. 1.30 i nat, var jeg forbavsende frisk, da jeg vågnede af mig selv 7.45.

Måske skyldtes det, at jeg ikke orkede drømme mere om WP?! Utroligt man skal udsættes for sådan noget ;o)

Som om en nat med WP ikke er nok, så har jeg siddet siden kl. 8.00 og fumlet rundt med WP. Jeg kan sagtens se mulighederne, men indtil videre bliver de fleste af dem nu effektivt blokeret af tekniske begrænsninger.

Bare lige for at nævne dem jeg har fået noteret indtil videre:

- For at se min WPtest-blog skal jeg skrive index.php ellers får jeg blot den gamle frem.
- Uanset hvilket link på index.php jeg klikker på, ryger jeg tilbage til den gamle blog.
- Når jeg vælger “Preview af indlæg” - kommer den gamle blog frem (formodentlig fordi den hedder index.html!)
- Jeg kan ikke få lov til at uploade nyt headerbillede via temaet. Jeg må gøre det via ftp.


Så det varer nok 2-3 uger inden jeg får en WP-blog op. So be it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar