mandag den 21. juli 2008

Dem havde jeg helt glemt!

YES! Jeg er færdig med soveværelset! 

Under oprydningen besluttede jeg også at kigge i en "alle-mulige-ting-der-har-med-skriveartikler-at-gøre-kasse". Den kasse har jeg ellers ikke rørt ved i flere år. Den har bare stået der på hylden.

Jeg fik kasseret en hulens bunke gamle skriveredskaber, der forlængst var afgået ved døden. Jeg fandt mine gamle fyldepenne (indkøbt til faget skrivning på seminariet) samt mine kalligrafipenne. Og så fandt jeg altså også et par tegneaggregater:

 

 Den gule af dem fik jeg vist da jeg var 9-10 år gammel, så den er jo nærmest antik :) I første omgang overvejede jeg at give dem til genbrug, men inden tanken var færdigtænkt, poppede en ny tanke op:
- For pokker Moster, tænkt dig nu lige lidt om. Om et par år er din nevø kommet i tegnealderen og han vil da garanteret formodentlig synes, at sådanne remedier er sjove at bruge.
Derfor ligger de nu alle pænt i en skuffe - klar til nevøen kommer i "tegnealderen" :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar