lørdag den 19. juli 2008

Så sgu da også!

Efter indtagelsen af en lækker sandwich (pesto/parma mm.) fik jeg ny energi og kunne da lige så godt "lige" få smidt de der Berlin-indlæg op på en separat side, inden jeg hoppede i seng. HA! Af uransaglige årsager er de indlæg aldrig blevet skrevet. Det eneste jeg kan se, er at jeg dengang i december 2006 havde udvalgt hvilke fotos, der skulle bruges...! Men længere var jeg altså ikke nået. Doh! Så, nu er det da helt sikkert, at Berlin-siden må vente til i morgen (eller en anden dag). I stedet for vil jeg gå i seng og hygge mig med en bog. Min lokale Superbrugsen havde restudsalg af pocketbøger for et par uger siden; 5 stk for 50,-. Det tilbud kunne jeg ikke stå for - selvom udvalget af titler var meget begrænset - og anskaffede mig; Barbara Wood - Babylons stjerne Mary Jane Clark - Hvad ingen ved John Grisham - Stævningen Mary Higgins Clark - Stille som i graven Mary Higgins Clark - Vi ses igen Jeg er endnu ikke gået i gang med dem, da jeg jo lige skulle færdiggøre Stieg Larssons Millenium-trilogi. (Som forøvrigt var fantastisk god!) Den blev jeg færdig med i går. Så nu venter "Babylons stjerne." Skulle det nu vise sig at ingen af bøgerne er særlig gode, så er det jo rart at tænke på, at de kun kostede 10,- stykket :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar