onsdag den 23. juli 2008

...og der males

Mine kræ får maden serveret ovenpå min dybfryser, hvilket er en ganske praktisk anordning; Jeg får ikke sparket til deres vandskål ved et uheld. Tro mig, det er sket et par gange og det giver et værre svineri + det oftest skete, når jeg havde allermest travlt.

Ulempen ved det arrangement er det svineri, de efterlader på væggen bagved.

Spørg mig ikke, hvordan de bærer sig ad, men faktum er, at der konstant sidder "madrester" fra deres vådfoder på væggen. Ikke særlig lækkert.

Jeg er dødtræt af, at tørre væggen af (Der er jo stadig pletter tilbage), så nu tager jeg mere drastiske metoder i brug: Vægstykket er blevet vasket ned med Rodalon, tørret og nu maler jeg sgu pletterne over med hvid vægmaling!!

Det kan godt være, at jeg burde male hele væggen, for at vægfarven er ens over det hele - men dét gider jeg altså ikke! Det må være nok at male "klatterne" - og når væggen så er tør, ja, så bliver der sat et plastic/voksdugstykke op.

Så ka' de lære det! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar