onsdag den 16. juli 2008

En lille havetur

Det var jo helt rart lige at komme en tur udenfor med kameraet.

Det meste af min tid er jo gået med vasketøj, så har slet ikke fået taget så mange havebilleder, som jeg plejer.

I selve haven - som der ikke er billeder af, da den er ved at drukne i ukrudt....hm, skal vist snart på havearbejde...inklusiv en meterhøj citronmelisse, der har sået sig selv og nu er ved at kvæle mine stauder - er der ikke mange farver for tiden.

Det er der til gengæld i mine krukker på terrassen:

 Denne begonie (mener jeg det er) købte jeg sidste år. Nu er det lige før den springer ud igen. Det glæder jeg mig til. Den har nogle meget smukke hvide blomster.



 Jeg gav en gang min mor en kæmpe orange hibiscus. Den gav hun mig så en aflægger af - men der er dælme ikke meget orange over blomsten! Men køn er den nu alligevel.

  DAHLIA


 Jeg er helt vild med dahlia og i år har jeg da også både en rød, hvid og orange/gul. Her den røde: ...og her den orange/gule.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar