torsdag den 10. juli 2008

Vaskehuset

Mens jeg venter på at vasketøjet bliver tørt, så jeg kan hænge næste portion op, får jeg læst i Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Den er saftsuseme god! Også selvom jeg læser den på svensk og det derfor går en anelse langsommere end normalt.

 Men ellers får jeg ikke lavet så meget andet end at vaske tøj. Det der med oprydning/rengøring er ikke så nemt, når der er tøj mere eller mindre overalt, så det må vente til alt tøjet er vasket, tørt og lagt på plads.

 Men, hvor er jeg dog ved at være træt af vasketøj. Ikke så meget det at vaske det og hænge det til tørre, selvom det er ved at være temmelig ensformigt - jeg lige har vasket maskine nr. 14 eller deromkring - men det faktum, at det er pokkers længe om at tørre, når det regner!!

 Så kan der snildt gå 2 dage før skidtet er tørt og imens ligger resten af tøjet bare og flyder i bunker på mit soveværelsesgulv og jeg kan ikke komme videre. Det er frustrerende.

Hvis det så bare var små lette byger, så var det til at holde ud, men de der nærmest skybrudsagtige byger, der vælter ned...argh! Nå, tilbage til bogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar