mandag den 28. juli 2008

...og så gik den dag

Hovsa!

 Godt nok stod jeg tidligt op igår, men det var nu ikke fordi jeg fik særlig meget ud af dagen, sådan opgave-antal-mæssigt set. Jeg tilbragte nemlig en stor del af søndagen med at surfe og spille Diablo LoD. (Jeg er slet ikke blevet ramt af "Diablo-feber" bare fordi Diablo3 udkommer om 1-2 år, vel?! Najr da!) Nåhm, det er jo lidt interessant, at der i juni startede en ny "ladder season". Det gør det lidt sjovere, men det skal da lige siges, at jeg slet ikker nær så "febrilsk" som sidste gang en "ladder season" startede :) Da spillede jeg jo døgnet rundt - og fik min necromancer op på lvl 81 i løbet af 2-3 dage. Så hurtigt går det slet ikke denne gang. Min assi er lvl 24 nu *G* Får sikkert også spillet lidt i dag, men har også noget skolearbejde jeg skal til at i gang med. Allerførst gælder det dog om at få noget morgenmad! .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar