onsdag den 29. januar 2014

De der retro-ting

Mange er meget begejstrede for retro-ting, men retro-ting er i de fleste tilfælde ikke min kop te.

Dog har jeg med tiden, pga. arv, fået samlet en hel del ting til huse og planen er at få dem solgt på et loppemarked/garagesalg en gang i foråret/sommeren 2014, formodentlig i maj eller juni. 

Nogle af tingene vælger jeg måske at sælge via QXL.

De fleste tingene står pakket i kasser i skuret - og har stået der siden jeg flyttede ind  - så jeg ved ikke, om alle ting stadig er 100% intakte, men jeg formoder det da.


I april 2011 fik jeg endelig taget mig sammen til at fotografere tingene....og så nåede jeg ikke videre. 

Det har jeg så rådet bod på nu ved at lave en side, hvor de omtalte ting kan beses (Se fanebladene.)

Tingene er ikke sat til salg endnu - jeg skal jo først have dem pakket ud og tjekket at de er intakte, men nu kan de i hvert fald beses.

4 kommentarer:

  1. Det kræver i grunden en del energi at gøre noget aktivt ved den slags ting. Jeg er nok mest tilbøjelig til at give det til spejderne og overlade bøvlet til dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kræver en hel del...nok derfor det har taget mig næsten fire år at komme videre.. ;) Men, nu hvor jeg atter har fået flere ting (min afdøde fasters ting) er jeg nødt til at gøre noget, så her er plads til mig og de ting, jeg gerne vil have her...og ikke alt muligt "fyld".

      Jeg håber selvfølgelig at kunne få solgt det meste, ikke for pengenes skyld, men fordi jeg gerne ser tingene blive genbrugt.

      Der er jo mange, der godt kan lide retro, så mon ikke det lykkes? :)

      Slet
  2. Jeg plejer at bruge Folkekirkens Nødhjælp til de ting, som skal have et liv udenfor vores hjem. Så går det til et godt formål samtidig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Bente

      Jeg har tidligere givet rigtig mange ting til både genbrugsbutikker, spejdere osv... :) Denne gang vil jeg dog prøve at sælge tingene selv. Jeg har ingen forventninger om at "tjene kassen"...de kroner jeg får ind går i min "have-sparebøsse" ;)

      Slet