onsdag den 22. januar 2014

The Neverending Story?

Jeg skrev jo i mandags, at den der manglende blender ville blive eftersendt.....

......men i går (tirsdag) fik jeg endnu en mail fra KitchenOne:

jeg er blevet informeret om at selve blenderen er i kassen sammen med køkkenmaskine. Er du sikker på den ikke gemmer sig deri?  

Først grinede jeg højt, for de var da lige godt et utroligt fjollet spørgsmål, for så stor var kassen jo heller ikke; at en blender ville kunne forputte sig i den....!

Derefter blev jeg ret irriteret over den mail, for de skrev jo sådan set at jeg ikke var i stand til at se, om der var en blender i en papkasse eller ej....!

Jeg skrev tilbage og vedhæftede et foto:


Det troede jeg jo også den ville være, men jeg har skam kigget nøje efter. Kassen var kun lige stor nok til at selve maskinen kunne være i den. Faktisk troede jeg i første omgang, at jeg havde fået en anden model, da den afbilledede (se vedlagte foto) jo ikke var den jeg havde bestilt. Da jeg så fik maskinen ud kunne jeg godt se, det var den rigtige maskine. 

Kan så godt se nu, jeg glemte at tilføje ,men der var altså ingen blender i kassen, men for pokker da...!

Status nu onsdag aften er, at jeg intet har hørt fra dem siden min sidste mail...

Det var stadig første og sidste gang jeg handlede hos KitchenOne!






2 kommentarer:

  1. Hold nu op!! er spændt på at se deres opfølgende kommentar på det..
    Synes du har en engels tålmodighed :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tro mig, jeg har også overrasket mig selv ved at være så tålmodig ;)

      Slet