fredag den 31. januar 2014

Indoor shopping

For tiden er jeg ved at genlæse en af mine yndlingshavebøger;

Alan Titchmarsh' "How to garden Small Gardens"

Det er min eneste bog i serien "How to garden..." - eller rettere....det VAR...for jeg kom lige til at gå på Amazon.... ;)

Så indenfor kort tid bliver mit "How to garden-bibliotek" udvidet med fem titler:

Container Gardening
Climbers and Wall Shrubs
Gardening in the Shade
Pruning and Training
Garden Design

På vej til kassen, blev jeg lige fristet over evne og en bog om miniature-haver røg også i kurven:

"Fairy Gardening: Creating Your Own Magical Miniature Garden"

På Pinterest har jeg igennem et godt stykke tid fundet billeder af miniaturehaver og er meget fascineret. Om jeg nogensinde selv laver en sådan, det aner jeg ikke. Men, nu får jeg i hvert fald en bog om emnet :)

Da jeg næsten var nået frem til kassen (Who am I kidding?) måtte jeg også bare lige have dvd'en Brilliant Gardens, hvor man besøger følgende haver:

The Royal Botanic Gardens Edinburgh, Ness Gardens Wirral, Glasgow Botanic Gardens, Wisley RHS Gardens, Chelsea Physic Gardens, Kew Gardens, Westonbirt Arboretum og Cambridge University Botanic Garden.

Jeg har kun besøgt Kew og Chelsea Physic Garden - indtil videre, men det bliver formodentlig sjovt at gense de to haver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar