tirsdag den 28. januar 2014

Trädgårdskampen på SVT

...Fik godt nok kun lige set det sidste kvarter af programmet Trädgårdskampen på svensk tv, men det jeg så fik mig til at ønske, at dansk tv også ville lave sådan en programserie/konkurrence.

Billede fra svt.se

Det ville være en dejlig modvægt til "Hokus Krokus-lignende haveprogrammer, for ikke at tale om alverdens ligegyldige realityprogrammer - og som seer kunne man formodentlig også lære noget...!

Jeg har forøvrigt lige opdaget, at serien vist kan ses via nettet (Håber det også gælder for danske netbrugere!)

2 kommentarer:

  1. Det gør det - altså gælder for danske netbrugere. Jeg har set serien via nettet. I dag glemte jeg det, så det vil jeg da straks råde bod på!
    Jeg synes, det er en herlig serie, hvor man også kan lære noget om have.....her tænker jeg mest for nybegyndere....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har nu fået set de første to afsnit...hm...og må indrømme min begejstring er noget mindre nu... skriver nok et indlæg om det senere i dag.

      Slet