tirsdag den 28. januar 2014

Tom for ideer

For mange år siden broderede min faster dette Danmarkskort. Mål: bredde:58cm, højde:43 cm.

Nu er det så i min besiddelse - og jeg aner simpelthen ikke, hvad jeg skal bruge det til.


Jeg er slet ikke interesseret i at have det hængende på væggen, som min faster havde det og selvom jeg da egentlig synes jeg er ret god til at få kreative ideer, ja, så er jeg helt tom i dette tilfælde.

Er der nogen, der har en god ide?

-------------------------------------------------------------

De andre af min fasters broderier er meget nemmere at finde anvendelse for. De skal jo bare op og hænge på væggene som julepynt, når det atter er julepyntningstid.


3 kommentarer:

  1. Danmarkskortet vil jeg klippe i stykker og indfælde de forskellige felter i et pathworktæppe /Kludetæppe . Der er 8 elementer der kan spredes ud over tæppet
    saml det med stof i tema rødt grønt og råhvid
    gerne grove stoffer ternet , stribet osv (findes noget stof der sælges som Contrystoffer) de er grove og fine
    Så har du et Biltæppe eller skovturs tæppe

    SvarSlet
  2. Hvad med at klippe det til og bruge det i sofapuder?

    SvarSlet
  3. Hej Ege og Stine

    Mange tak for jeres ideer - nu kan jeg da komme videre i tankeprocessen :)

    SvarSlet