tirsdag den 27. oktober 2015

Et udendørsarrangement

Her til aften lød opgaven på et udendørs arrangement i årstidens farver.

Mit arrangement skal godt nok stå i udestuen, men det er da næsten udenfor ;)

Jeg startede med at give min gamle flamingobamse nyt mos på - denne gang med en bedre teknik end sidste år. Bamsen er helt klart pænere i år :)

Dernæst lærte jeg at beklæde en gren med grønt - og hvordan man fastgjorde kogler. Til sidst var der blot tilbage at arrangere og pynte med lidt rønnebær, kastanjer og kogler.


Her ses det færdige resultat...eller det vil sige...det næsten færdige resultat.


Det er meningen at begge dele skal arrangeres i min kobberkedel. Desuden skal der placeres en lille kobberting midt i dekorationen, det er derfor bamsen har fået en kobberfarvet sløjfe...men det må blive i morgen, da der jo er mørkt i udestuen nu.

Nu er jeg til gengæld også så megatræt, at jeg må droppe bloglæsningen i dag og i stedet gå i seng og få mig noget tiltrængt søvn. Godnat.

6 kommentarer:

  1. Anonym22.17

    Hvor fint! Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave en mosbamse. Kan du fortælle mig hvor man kan købe flamingobamser?
    Sov godt!
    Aftenhilsner fra Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Mht. bamsen så læs venligst mit indlæg over dette :)

      Slet
  2. Ja jeg kan også bare sige - hvor flot - det ser jo utrolig godt og ideen med kobberting sammen med naturens egne brændte farver er jo rigtig god. Bamsen synes jeg er sjov så den kunne jeg være lige så interesseret i som Nana.
    Håber at du får en god nattesøvn, så du er frisk til morgen når du fortsætter med dit projekt
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er meget begejstret for kobber. Er stadig træt, selvom jeg har sovet i lænestolen i eftermiddags...og i morgen er en meeeeeget lang dag. øv.

      Slet
  3. Hvor er du altså bare god :o) bamsen den er da noget så sød og vil helt sikkert komme til at pynte fint i udestuen.
    Husk lige at fortælle hvor du har flamingobamsen fra :o)
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Hvad angår bamsen svarer jeg i indlægget over dette :)

      Slet