fredag den 23. oktober 2015

Krukke-scoop


Billedet her af Quintus har ikke spor med indholdet af dette indlæg at gøre, men jeg tog billedet i går og synes det er blevet et rigtig godt billede af ham :)...og nu til selve indlægget:

Egentlig var den lokale planteskole allerede lukket ned for vinteren, fandt jeg ud af, men jeg var heldig lige at møde en af ejerne, da jeg kørte derud...og fik lov til lige at komme ind og kigge om der var flere krukker tilbage.

Det var der...så jeg fik fire mere af de flotte italienske krukker med hjem. Husker ikke lige deres diameter, men de er pænt store  (Gætter på 35-45 cm)....og jeg fik dem for 500,- i alt. Det synes jeg er en helt okay pris.

De skal fyldes med løg og så stå i udestuen vinteren over.


Ellers sker her ikke så meget, andet end arbejde....Nå ja...har lige bestilt en hulens masse "blomsterbindingsting" hos Graphical... ;)

Kan I have en god weekend.

10 kommentarer:

  1. Hei!
    Fantastisk flott katt. Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Skal sige det videre til ham, selvom han jo nok godt ved det på forhånd ;)

      Slet
  2. Nydelig katt, ja, og flotte krukker!

    SvarSlet
  3. Han er bare så dejlig og blød at se på :-) Krukkerne er superflotte så det var da et held at de lige var tilbage til dig. Jeg har slet ikke overvejet at planteskoler holder vinterlukket... gad vide om den her på lolland gør det samme. Det kunne være at de også havde nogle gode tilbud hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er også blød at røre ved :)

      Jeg tror ikke det er alle planteskoler, der holder vinterlukket, men den her i byen gør altså....og åbner først igen omkring påsketid.

      Slet
  4. Anonym09.19

    Pæne krukker, men katten er nu smukkere :-)

    SvarSlet
  5. Der bliver da krukke-løg-fest hos dig til foråret :o)
    Flot billede af en lækker kat :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg der gør ja....løgfest :)

      Ja tak.. Quintus er rålækker :)

      Slet