torsdag den 11. februar 2010

At skyde gråspurve med kanoner

Da det er rimelig begrænset, hvor tit jeg har brug for søm, skruer, rawlplugs, computerdimser, almindelige dimser, dutter osv. er det temmelig overdrevet, at jeg bruger en hel kommode (6 pænt store skuffer) til opbevaring af den slags.*

 Derfor fik Harald Nyborg da også besøg af undertegnede i dag - og jeg hjembragte et skuffedarium til de søm, skruer og andre småting, det er smart at have i huset. Resten har jeg aftalt at give til naboen. Så kan han tage det han vil have og resten ryger ud.

 

 Da der var tilbud på den hvide udgave (Spar 70,-) kunne jeg få en af slagsen med hjem for 125,-. Det er en okay pris for 44 skuffer, synes jeg. Nu mangler jeg bare at flytte ind i den.

 Jeg er så småt gået i gang, men kan godt mærke, jeg er træt i bærret, så det bliver næppe til ret meget mere i dag. I stedet vil jeg nok følge Capriccios eksempel og lægge mig ned. Dog ikke på bordet ;o)

 

 Godt det er fredag i morgen. Hurra! * Når kommoden så en gang er tømt, overvejer jeg at male den. Det er en pæn teaktræ-kommode, men jeg er bare så træt af teaktræ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar