søndag den 21. februar 2010

En af de bedre søndage

Det er ikke fordi jeg overhovedet har fået lavet noget i dag - indtil videre.

 Til gengæld har jeg fået læst op på diverse blogs og nu sidder jeg og sparker til mig selv for at komme i gang med sortering/udsmidning af indholdet i de to flyttekasser, der har stået i min stue siden oktober! (Har endnu ikke haft mulighed for at fragte dem ud på skolen) 

Det kunne lade sig gøre at få indholdet reduceret endnu mere, så det næsten kun er bøger, der skal ud på jobbet Jeg mener, der ligger ret mange artikler etc. i kasserne, men jeg har for pokker slet ikke brugt nogle af dem, så sandsynligheden for jeg kommer til det, er vist ret lille.

Ergo UD MED SKIDTET

Det gode ved denne søndag er selvfølgelig, at jeg har FERIE i morgen. Det gør søndagen til en meget dejligere dag, en dag hvor jeg ikke behøver tænke på job - selvom det ikke kan undgås helt. Men, jeg behøver i hvert fald ikke gå i seng allerede ved 21-tiden for at kunne komme på i ordentlig tid mandag morgen.

Så, ingen klager over søndagen i denne weekend :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar