lørdag den 6. februar 2010

Hovedet på sømmet

I går begyndte jeg at læse i denne her og jeg kan kun anbefale den til alle, der har blot den mindste snert af "for lidt plads" i hjemmet:

 

 Jeg indrømmer blankt, at jeg føler mig temmelig ramt en gang imellem og jeg er ikke en gang nået så langt i bogen endnu. Det tager sin tid at læse bogen, da der er meget tekst og kun få illustrationer. Det er nu okay, for jeg har på fornemmelsen, at jeg vil få en hel del nemmere ved at rydde ud i mine bunker, når først jeg er igennem hele bogen.

 Det kunne jo være superskønt, hvis jeg kunne nøjes med 60-70 flyttekasser fremfor de normale 90-100 jeg plejer at flytte rundt med! Det sværeste i det her "dejunking-projekt" bliver dog bøgerne....jeg elsker jo bøger.

 Nå, men nu skal jeg jo lige blive færdig med bogen først, før jeg kaster mig over mine bunker. Og nu til noget helt andet.

 Skrev i går jeg ville smække et billede på af det nye sæt pulsvarmere. Det er her. De ryger en tur i vaskemaskinen senere i dag og så er de klar til brug.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar