tirsdag den 2. februar 2010

Snehvide-stof

Mens jeg ventede at blive kørt hjem, havde jeg lige tid til at kigge ind i en genbrugsbiks. Det var nu ikke fordi, der var særlig meget af interesse, men et enkelt dyne- og hovedpudebetræk måtte jeg altså have med mig hjem.
 

 Nu er det smidt til vask. Når det en gang er blevet vasket (formodentlig i weekenden) og næsten er tørt, skal det klippes op og stryges.... og SÅ kan jeg inkludere det i den pænt store stofsamling jeg efterhånden har fået mig.

Sammenlignet med andre i bloglands stoflagre har jeg ingenting, men for bare lidt over et år siden havde jeg INTET stof - og nu har jeg fire-fem opbevaringskasser!

 Nu må I have en god aften. Jeg vil bikse en nem pastaret sammen og så ellers stene foran tv'et et par timer - og så er det sengetid. Allerførst skal jeg dog lige opdateres på blogfronten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar