mandag den 22. februar 2010

Det er fan'me ikke fair!

Det er bare for meget!

Her har jeg slæbt mig igennem flere uger med transportproblemer (og ekstra tidligt op). Jeg har passet mit job, selvom jeg har været ualmindelig træt.

I sidste uge var jeg først hjemme mellem 17.30-19.30 tre af dagene. De sidste mange uger har jeg næsten ikke lavet andet end at sove, stå op, tage på job, tage hjem, spise lidt, lave lidt forberedelse og så sove igen.

Så det er faneme ikke fair, at jeg åbenbart skal lægge mig syg NU! Allerede i går aftes begyndte jeg at blive "ru i halsen". Jeg brugte derfor mit næsehorn lige inden jeg skulle i seng. Alligevel vågnede jeg flere gange i løbet af natten, enten fordi jeg var ekstremt tørstig, havde kulderystninger eller kvalme.

Jeg har taget min temperatur flere gange, men den har ikke været over 37 på noget tidspunkt. Alligevel føler jeg mig her til morgen fuldstændig smadret og har bare lyst til at sove dagen væk. Halsen er stadig ru, en hovedpine lurer og næsehornet er lige blevet brugt igen.

Desuden er maven nu også begyndt at gøre knuder.

 JEG GIDER IKKE VÆRE SYG I MIN FERIE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar