lørdag den 13. februar 2010

Pause med pulsvarmere

Nu har jeg vist nok pulsvarmere! Jeg blev færdig med det fjerde par i går aftes. Det første par tror jeg nu nok jeg smider ud, for særlig pæne er de ikke. De er jo heller ikke lavet på strømpepinde.

 De nyeste pulsvarmere er jeg meget tilfreds med og de er klart også de pæneste indtil videre. Det ville nu også være underligt andet; jeg må vel blive bedre med strømpepinde, jo mere jeg øver mig ;o)

 

 Nu er det så jeg har et lille problem, for hvad pokker skal jeg så lave? Jeg gider alligevel ikke lave benvarmere. Det er jo ikke noget, jeg plejer at gå med, så det ville nok være spildt arbejde.

 I første omgang er jeg i gang med to halsedisser (Den ene var egentlig en benvarmer, men den bliver alt for stor til det formål, så nu bliver det da bare til en halsedisse...!) men hvad jeg så skal lave derefter, aner jeg ikke.

 Jeg ville egentlig gerne lave strømper, jeg elsker tykke, varme sokker.... men...jeg fatter hat af en strømpeopskrift...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar