torsdag den 4. februar 2010

Bogudsalg vol. 2

Når der nu ikke var en eneste interessant bog i Køge, så må man jo tage til Roskilde. Derfor fik jeg lift af kollega til stationen i dag og ankom Roskilde lidt i to.

Ned ad Algade, ned til Bog & Ide - og så var der sandelig gevinst! I løbet af ingen tid havde jeg fyldt kurven - og så var det jeg lige gennemgik indholdet af kurven en gang til inden kassen - og fik sat nogle af de mest "fristet-over-evne-af-udsalgsprisen-bøger" på plads igen.

 Alligevel blev det til syv bøger. Meget forskellige bøger.

 

Jeg er ret spændt på at læse "Dødens Jagt" af Joe Hill. Han er nemlig søn af Stephen King. En forfatter jeg har læst rigtig mange bøger af. Men ellers er den mest interessante bog nu nok denne her:


 Har bladret en del i den allerede - og opskrifterne ser tilpas nemme ud for sådan en som mig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar