onsdag den 3. februar 2010

Træt af lange dage

Jeg er ved at være en smule træt af mine lange dage:

 Op. 5.25/5.30 - kørsel med naboen 6.05 (Sålænge der er sne på vejen, så han ikke kan cykle, har jeg i det mindste løst transportproblemet)

 Er for det meste færdig på skolen ved 13-tiden. Derefter skal jeg have tiden til at gå, indtil jeg kan køre med naboen hjem igen ca. 16.15 -> hjemme ca. 16.45.

Derfor har jeg i ugens tre første dage været rundt i Køge adskillige gange. I dag var jeg endda på bogudsalg - og så var der skisme ingen interessante bøger til en billig penge!

 Nå, tilbage til de lange dage: På fredag har jeg fri 11.20 (Medmindre noget uforudset dukker op) og så NÆGTER jeg altså at vade rundt i Køge og omegn indtil 16.15.

 Derfor har jeg allerede besluttet, at jeg dælme tager en taxa hjem, så jeg kan få tidlig weekend! Nøøøj, hvor jeg glæder mig til at holde vinterferie i uge 8!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar