lørdag den 20. februar 2010

Bye bye, babytøj

Så har jeg fået vasket den sidste vask af baby-børnetøjet og det er hængt til tørre.

 En del af kuffertens indhold har jeg smidt ud, da det egentlig ikke var specielt pænt lavet, dengang for 20 år siden, og det rørte mig ikke det fjerneste at kyle det direkte i skraldespanden! Tværtimod! 

Den resterende bunke består af tøj jeg selv har lavet og tøj mine tidligere kolleger lavede til mig og "mine børn"... haha, dem fik jeg jo aldrig, så nu er det på tide at skille sig af med klunset. Her ses den bunke, der blev "godkendt" til vask.

 

 Når tøjet så er tørt, lægger jeg det pænt sammen og i løbet af ugen afleverer jeg det så til veninden, der kender en, der meget gerne vil have det.

 Jeg har det godt med det endelig kommer i brug - og at jeg så har det mindre habengut :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar