fredag den 5. februar 2010

Flere bøger

Så ankom de bøger jeg bestilte hos amazon forleden plus jeg lige "kom til" at købe Dan Brown's " Det forsvundne tegn" på hjemvejen i dag.

Så, det er i hvert fald ikke nye bøger jeg mangler - foreløbigt. Tolv styk er bogsamlingen vokset på to dage. Mit største problem er vist at finde ud af, hvilken jeg skal starte med ;o)

Det er overkommeligt.

 Mens jeg stadig befandt mig i Køge (før den bevilgede taxatur) gik jeg en tur om ad Kirkestræde for at se nærmere på base212. Jeg skulle egentlig slet ikke købe noget som helst, men denne lille krog kunne jeg ikke stå for:
 

Den kommer dog først i brug i en ny bolig.

 Nu vil jeg bare nyde, det er F R E D A G og at jeg har W E E K E N D. Skolearbejdet gider jeg slet ikke tænke på før en gang i morgen.

I dag vil jeg hyggelæse i nogle af mine nye bøger - og nok også strikke lidt. Jeg er blevet færdig med næste sæt pulsvarmere. Skal nok smide billede på senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar