lørdag den 13. februar 2010

Endnu flere tv-kanaler

Siden slutningen af december har jeg haft adgang til 50 tv-kanaler og nu har jeg så lige fået mail om, at de ændrer lidt i "pakken", så kanalerne skifter plads OG jeg får lidt flere kanaler.

 Nu har jeg ikke HD, så de 14 HD-kanaler, der står på den nye kanaloversigt, er jeg ret ligeglad med. Til gengæld er jeg ikke helt uinteresseret i de nye kanaler.

Ikke at jeg har behov for flere kanaler - der kan gå dage, hvor jeg slet ikke ser tv - men når de nu er i min pakke fra på mandag, så...

 De nye kanaler er: Eurosport2, Lokal/Regionalprogram (så kan det være jeg kan se, hvad det der Lounge, Lorry altid reklamerer for, er for noget!) Disney XD, DK4, TCM, NDR, RTL, Pro7.

 De sidste tre er tysklæreren ikke ked af at få ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar