søndag den 14. februar 2010

En fin kagemand

Jeg havde ikke behøvet bekymre mig, om kagemandsdragten nu ville være stor nok. Den var rigelig stor - også med en flyverdragt indenunder, men hellere for stor end for lille :o)

Nevøen så umanerlig sød ud, syntes hans moster :o) Det var hun nu ikke ene om at mene.

 Fastelavnsbollerne faldt også i god jord - i særdeleshed det, at der var så meget glasur ;o)

 Jo, det var en vellykket og meget hyggelig familiedag.

 Nu er jeg dog godt smadret. Tog afsted kl. 9 i morges - og var først hjemme igen 12 timer senere. Der bliver ikke tid til skoleforberedelse til i morgen, sengen kalder lige om lidt. Den smule der er, må jeg klare i morgen tidlig. (Jeg møder jo alligevel på jobbet allerede lidt i 7)

 I morgen starter endnu en laaaang uge, men så er der heldigvis en uges vinterferie at se frem til fra fredag eftermiddag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar