tirsdag den 7. juni 2011

Ah - andre farver end lyserød

Har travlt med afgangsprøverne nu, så det bliver ikke til så meget skriveri i hverdagen.

Det har jo regnet en hel del siden i går - og allerede i går aftes var min regnvandstønde blevet fyldt. Anede ikke det gik så hurtigt!

Så nu er jeg da begyndt at overveje at anskaffe mig en til! 18 mm har haven fået siden tordenvejret begyndte i går aftes.

Tog mig en lille foto-tur i haven her sidst på dagen og kan nu glæde mig over, at her igen er andre farver end lyserød...!
 








 En gang i foråret købte jeg jo en kasse blandede løg - og nu er der atter allium på vej. De er noget mindre end de andre, men de her står jo også bare i en krukke i år.

Er spændt på farven, mener de bliver gule?? Har dog ikke hørt om gule allium før - så jeg lader mig overraske.
 
En anden plante, der også overrasker (positivt) er denne her:
 Den bliver bare ved med at vokse og er nok omkring en 80-100 cm høj nu. Har fået at vide, det er en høstanemone. Den står forøvrigt et rigtig dumt sted, når den bliver så stor - så må prøve at se, om ikke jeg kan dele den.

 Spørgsmålet er så, om jeg skal gøre det til efteråret eller til foråret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar