søndag den 19. juni 2011

Uark - et vildnis er på vej

Som bekendt har jeg været i Horsens fra mandag til fredag eftermiddag.

Både fredag, lørdag og i dag, søndag har det regnet i tide og utide, så jeg har slet ikke været i haven, bortset fra nogle små gåture, når der var ophold i regnen - og det bliver jeg så straffet for nu.

Min have er kort sagt ved at gro til.

Græsplænen - eller rettere, resterne af den - er nogle steder 40 cm høj og ukrudtet vælter frem....hvis jeg ikke snart får gjort noget, kvæles mine pæne planter muligvis i mælkebøtter og græs...!

Så - hvis vejret ellers er bare nogenlunde i morgen og tirsdag - og jeg ikke er for træt efter at have haft mit hold oppe i engelsk, så står den på krig mod græs og ukrudt begge eftermiddage.

Så må den ellers-meget-tiltrængte-farvning-af-manken vente et par dage. Haven er vigtigere.

Men nu hedder det sengetid - jeg skal gerne være helt frisk til i morgen. Godnat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar