søndag den 12. juni 2011

Endnu en arbejdsdag i haven..

.. men det er nu ikke fordi det generer mig :o)

 Rådhusvinen blev sat opad mit grimme skur, de to gule clematis ved siden af hver sin blå italienske skovranke“Etoile violette” og med jordbærplanter omkring "fødderne".

 De to mørklødede alunrod blev sat i det lyserøde bed - det bliver godt! Dem må jeg have mig nogle flere af. Godt jeg har fødselsdag i august, for helt billige var de ikke :o)
 
  Heuchera hybrid “Plum pudding”
  Heuchera hybrid “Obsidian”

 Jeg flyttede også mine to sølvbladfarvede nelliker fra "sølvbedet" til det lyserøde.
 De stod nemlig temmelig trængt under min artiskok og desuden passer deres farve jo fortrinligt til bedet. Så er det hele heller ikke så "pysse-nysse-lyserødt" :o)

 Jeg opdagede også, at nogle af de husløg jeg hentede i min fasters tidligere have; ja de bliver dælme også lyserøde...så de blev også flyttet.

 Hver gang jeg kigger på bedet, bliver jeg så glad over at det bliver så pænt og frodigt :o)

 ...og da især når jeg så tænker på, hvordan der så ud før jeg gik i gang:

  November 2010 Så kan jeg jo godt se, at jeg har nået rigtig meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar