tirsdag den 21. juni 2011

Kampen mod vildnisset/I

Skal ellers love for jeg kom på arbejde i går eftermiddags.

 Efter en uge uden havearbejde, er det noget jeg stadig kan mærke i kroppen i dag - og af samme grund har jeg ikke været "i krig" i dag.

Er desuden også dødtræt pga. de sidste to dages prøver. Nedenfor følger nogle før-og-efter-billeder. De er ikke taget fra helt det samme sted, men jeg er ikke i tvivl om, at forskellen sagtens kan ses ;o) 

På nederste billede kan man så se, hvor langt jeg er nået; skal i gang med det "blå bed" i løbet af ugen
- men det kommer jo an på vejret.
 

Jeg har vist sat det før: NØJ; hvor er jeg træt af det græs!!! Det ender med jeg betaler mig fra at få det skrællet af - skal bare lige have sparet lidt penge sammen først...! ...og skal så også lige have penge til de der 50-100 sække med jord, der skal bruges i samme ombæring...!

 Til sidst: Så er den første af de tre clematis på vej - gætter på den bliver .....lyserød...! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar