lørdag den 11. juni 2011

Endelig tid til at komme i haven

Synes godt nok mit job kræver meget af min fritid pt., men sådan er det jo når vi er i "prøvesæsonen".

 I dag og i morgen vil jeg dog tilbringe en hel del tid i haven. Allerførst skal jeg dog lige en tur til det lokale byggemarked - og finde ud af hvor mange sække jord, jeg kan trille hjem på min trillebør, for jeg skal altså have bare en smule jord...! Og kan ikke vente mere på at en af vennerne har tid/gider.

 Et par stemningsbilleder fra i forgårs: Min Helenae "Lykkefund"-rose springer vist snart ud :o)

 

 Solsikkeparken vokser støt i højden. Ind imellem solsikkerne har jeg smidt en masse blandede sommerblomsterfrø - og nogle af dem er begyndt at spire.

 Græsset får lov at vokse også - kan jo ikke klippe det uden at klippe blomsterne ned også.
 

Det går nu nok, for til efteråret skal hele "parken" ryddes alligevel og jeg skal finde ud af, hvad jeg egentlig vil bruge den del af haven til. Lige nu går tankerne mest i retning af et højbed langs terrassen - med espalier ud mod haven, så jeg kan få endnu flere klatreplanter....og så har jeg ikke flere ideer til resten af "parken"...........men de skal nu nok dukke op ;o)

 Nå, det var den der trillebør...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar