søndag den 12. juni 2011

Intet mindre end Paradis

Ingen tvivl om, at det har ændret mit liv totalt at blive husejer.

Jeg elsker mit hus og at jeg f.eks. ikke mere er underlagt en udlejers regler og derfor selv kan bestemme inde-temperaturen om vinteren.

Jeg har fået mit krearum/kontor og har endelig et soveværelse uden reoler/computer.

Personligt har jeg undergået noget af en forvandling, i det jeg nu ikke har noget imod at gøre rent (!) - det skyldes selvfølgelig også, at jeg har den plads jeg har behov for (96m2 og 10m2 udestue) - og derfor endnu ikke har præsteret at rode andet end et par "skolebunker" på skrivebordet i krearummet. I min gamle bolig var rod mere reglen end undtagelsen.

Så hjælper det naturligvis også, at jeg har fået mig en opvaskemaskine, så jeg slipper for at vaske op :o)

Fordi jeg nu bor i en by - men lige her omkring er der lige så stille, som da jeg boede ude på landet - med både bus- og togforbindelser er det også slut med "ondt i maven" pga. vejret - og det er helt fantastisk dejligt.

Så ja - jeg ELSKER mit hus - men mit hus ville slet ikke være det samme, hvis det var uden en HAVE. . .

Det kan godt være, at mit hus har forvandlet mig - men slet ikke i samme grad som MIN HAVE har. 

Jeg, der før snildt kunne ligge 6-7 timer på sofaen og bare glo tv, står nu som oftest tidligt op - og knokler gladeligt rundt derude i min fritid og har konstant sorte negle :o)

Jo, min have er helt klart mit eget lille paradis på jorden.

  Mit paradis søndag d. 12. juni 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar