fredag den 24. juni 2011

SOMMERFERIE!

Nå ja - har lige et enkelt planlægningsmøde i næste uge, men det er sgi til at overkomme.

For filan da - jeg har FERIE - og medmindre jeg finder på at tage ud på skolen (Yeah, right!) i dagene inden vores pædagogiske dag d 11. august - så er der knap syv uger til jeg skal møde på skolen igen. 

Det betyder ikke, at jeg ikke beskæftiger mig med skolearbejde i al den tid. Det ville også ligne mig meget dårligt, hvis jeg kunne lade skolearbejdet ligge så længe!

 Allerede i morgen går jeg i gang - jeg har et par hængepartier fra min beskikkede censor-opgave - dem vil jeg lige have overstået - og så går jeg nok i gang med at kigge på 9. klassernes engelsktekster til næste år.

 Men - for filan hvor det er dejligt at have FERIE! Glæder mig allerede til første feriedag i morgen, hvor jeg vil nyde at have tid og ro til at læse jeres blogs, noget jeg ikke har haft overskud til de sidste par dage.

Men NU kalder sofaen altså for i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar