tirsdag den 22. september 2015

Blot til info

Jeg er atter gået i gang med - manuelt - at overføre mine gamle blogindlæg fra min crashede WordPress-blog.

Da hver dato skal indføres manuelt, sker der af og til fejl - og indlægget får dags dato i stedet for den "gamle". Jeg retter det naturligvis lige så hurtigt jeg opdager det.

Sagt med andre ord; hvis der pludselig dukker en masse af mine gamle indlæg op i din blogroll, så bare ignorer dem.

Jeg skal forsøge at holde fejludgivelserne på et minimum. Tak for din forståelse :)


8 kommentarer:

  1. Kære Esther.
    Det lyder noget teknisk i min verden. Men jeg vil da nyde at læse dine gamle indlæg som de kommer hvis der overhovedet kommer nogen ved en fejl :-)
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten...
      Jeg har allerede overført alle indlæg på bloggen her, der er før 17. marts 2013..der er vist 3-4000 der skal overføres i alt.... De gamle indlæg er forøvrigt nemme at genkende, da jeg endnu ikke har givet ret mange af dem etiketter/tags....netop for at kunne se om der dukker dubletter op...det er nemlig sket :)

      Slet
  2. Anonym20.46

    Uh, det lyder besværligt, Esther! God arbejdslyst!
    Det er et meget smukt billede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ER også besværligt, men hverken jeg eller kæresten har kunnet få Blogger og en WP-database til at spille sammen...så.... At det overhovedet lykkedes at få alle indlæg importeret i Wordfiler MED dato og tidspunkt...det er stort :) Det kan jeg takke kæresten for.

      Tak for ordene om billedet - jeg er også godt tilfreds med det.

      Slet
  3. Et fantastisk bilde du har tatt.
    God kveld! Anne

    SvarSlet
  4. Vakkert bilde, ja! :)
    Håper du får orden på dine blogginnlegg. Kjedelig for deg at det blir masse feil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak.

      Det er et kæmpearbejde, men jeg kan ikke nænne at slette 9 års bloggerier...så jeg fortsætter troligt. Har overført 3-400 indlæg i dag....gætter på jeg mangler 1500-2000 endnu....men måske jeg tager fejl og det er mindre. Det har jeg ikke overblik over endnu :)

      Slet