torsdag den 3. september 2015

Det er blot et spørgsmål om tid...

...det kan jeg mærke.

Næsten hver dag klikker jeg rundt inde på bulbi og fluwel....og jeg ved godt, at jeg en eller anden dag (i nær fremtid) nok får klikket mig hele vejen igennem en betalingsproces også...

Sådan noget kan man bare mærke....og jeg er faktisk ligeglad...for som Nana skrev forleden i en kommentar, så er det jo lidt som at købe lykke - og det har hun da helt ret i.

En af de narcisser jeg har et godt øje til er 'Yellow Cheerfulness'. Har lige set at de fås i Bilka - men der koster de 35,- for fem løg. Sidste år købte jeg de cremefarvede 'Cheerfulness' og var meget begejstret for dem, så nu vil jeg også gerne have den gule udgave.


Hos bulbi kan jeg få 25 for 6,50 eller 100 for 17,50.
Hos fluwel (som jeg ikke har handlet hos før) har de den ikke...men der er godt nok mange andre fristende...

...så jeg ender nok med at købe de fleste af mine løg i Holland igen, da jeg får mere for pengene. Godt nok leverer bulbi ikke altid de rigtige løg - det gjorde de dog sidste år - men så får man jo gratis erstatningsløg...så...det tager jeg ikke så tungt.

Nå, men ikke mere om løg nu...jeg ville egentlig blot vise jer de to fine lerkrukker jeg fik købt i går til 125,- stykket:

I

I størrelse er de lige så store som den krukke min 'Blue Moon'-rose står i...og er dermed de største lerkrukker jeg har.

Jeg ved endnu ikke, hvad jeg vil sætte i dem.....formentlig løg...haha :) De skulle være frostsikre, men jeg løber nu ingen risiko, så de overvintrer i udestuen ligesom 'Blue Moon' gør det.

5 kommentarer:

  1. Så flotte krukker du har kjøpt deg! Jeg liker så godt de som er i den lyse fargen som du har kjøpt. Det er nok mye du kan plante i de :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også begejstret for den lyse farve...det var derfor jeg købte to af dem :)

      Hav også en dejlig dag.

      Slet
  2. Ja, før eller siden tager klikfingeren nok magten - ligesom bilen, he, he.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - og det har den gjort nu...for 30 min siden ;)

      Slet
  3. Hej Esther!
    Cheerfullness är en stor favorit, den blommar fint, och kommer år efter år.
    Krukorna är fina, tror säkert att du kommer på något att ha i dem.
    Ha det fint!

    SvarSlet