onsdag den 2. september 2015

En egenrådig bil

Jeg sværger; jeg er helt uskyldig - det var bilen, der kørte derud!


...men i det mindste købte jeg mig da ikke fattig i løg...det blev kun til

25 vibeæg
10 Narcissus 'Ice Follies'
15 krokus 'Orange Monarch'

Nå ja...samt et 'Gardener's World' og 'The English garden' og et (gratis) 'Haveglæder'. Hjemme lå "Haven" i postkassen, så nu har jeg da lidt læsestof :)

Tre heuchera sprang forøvrigt op i indkøbsvognen helt af sig selv: 'Obsidian', 'Spellbound' og 'Silver Scrolls'...men så købte jeg heller ikke mere....hos Thyme, altså...!


I den lokale planteskole "kom jeg nemlig lige til" at indkøbe to pænt store terracottakrukker...de kostede kun 125,- stykket.

Billeder må I dog lige vente lidt på, da krukkerne stadig står i bilen ;)

8 kommentarer:

  1. Hehe, det lyder som det er kostbart å ha en bil som er egenrådig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehehe....ja...men det gør ikke så meget...jeg bliver jo glad i låget af det :)

      Slet
  2. du skal igang med at tæmme den bil. Den har altså ikke fundet af endnu at det er chaufføren der bestemmer hvilken vej der skal køres.
    Men jeg må da sige nu hvor den lokkede dig i fælden og du slet ikke havde indflydelse på noget, så er det nogle rigtig fine indkøb den har været med til at arrangerer :-)
    Kh.
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nu ikke så tosset med sådan en bil...hihi.
      kan desværre ikke bruge bilen som undskyldning, når jeg klikker rundt på hollandske løgsider.... ;)

      Slet
  3. En sådan bil vill jag också ha.......fina inköp!
    Ha det bra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vist slet ikke så svært at få fat i sådan en bil....haha :9 Slet ikke hvis man er haveelsker i forvejen ;)

      Slet
  4. Hej Esther.Sikke da en bil ............den er da slet ikke til at styre.
    Men gode køb du har gjort.Og haveblade kan man da slet ikke få for mange af.
    Er selv lige vendt hjem fra en skøn tur til Nice.................og der var meget jeg godt ville have haft med hjem til haven.
    Men pladsen i et fly er jo ikke stort.
    Men en tur i Bilka har jeg lige været på i dag.Og der kom da lidt planter og løg med hjem.Skal nok vise hvad i mit næste indlæg.
    Godaften knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, den er pænt ustyrlig....men jeg bliver jo glad over købene, så skidt pyt :)

      Kunne godt forestille mig, der var meget fristende i Nice og omegn. Vi skal til Tyskland en gang her i efteråret og lur mig om ikke jeg "kommer til" at transportere nogle planter og/eller løg med hjem... ;) Mindes stadig en gang jeg var i Tyskland til markedsdag i september måned...NØJ hvor var der mange løg...

      Slet