onsdag den 30. maj 2012

Totalt vred

Hold da kæft, hvor jeg er vred, som i rigtig vred.

Samtidig føler jeg mig voldsomt intimideret. En eller anden har nemlig misbrugt mit visa-kort tre gange i lørdags (Jeg har ingen som helst anelse om hvordan vedkommende har fået fat på mine kortinfo) og selvom Nets spærrede det hurtigt, kunne jeg i dag konstatere, der mangler lidt over 3K på min konto!

Jeg er kort sagt RASENDE....og selvom jeg får mine penge igen, så tager det et par uger, da jeg først skal have fremsendt en erklæring fra banken, hvor jeg på tro og love erklærer, jeg ikke kender til de betalinger, returnere blanketten, der så skal gennemgås...og godkendes...og får jeg mine penge igen.

Har jeg sagt, jeg er rasende? Det koster en masse besvær, da jeg selvfølgelig skal have nyt kort og derfor må hæve penge i banken - det er så hvad det er - men det at fremmede har hævet penge fra min konto....jeg kan slet ikke ha' den tanke. Grrrrrrr.

UPDATE: Kan så se jeg ikke er den eneste!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar