onsdag den 17. oktober 2012

Et par opdateringer

Siden "Mit havebibliotek" er blevet opdateret med de nyeste titler. Havebøgerne fylder snart en hel hylde - så enten skal jeg til at begrænse bogindkøbet, eller også skal jeg tage endnu en hylde i brug (og derfor flytte de bøger, der står på den et andet sted hen....) 

Det ender jo nok med sidstnævnte mulighed...haha.

Siden "2013 - forårshuskeseddel" er oprettet Til forskel fra de to første sæsoner, er det da rimelig overkommeligt, hvad der står på listen for næste sæson....

 Bevares, noget af det er hårdt arbejde....men sammenlignet med alt mit knokleri de første to år - jeg nævner i flæng: 
plantet 200 buksbom, 
slæbt to tons skærver, 
fjernet græsplæne, meget græsplæne, 
anlagt syv nye bede, 
plantet et utal af planter, 
lagt omkring 2000 løg foruden alt det andet - så er planerne for næste år jo det rene INGENTING ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar