tirsdag den 29. maj 2018

Den skønneste søjle

Da vi var til barnedåb hos min søster i forrige weekend, bemærkede jeg, at hun havde den skønneste søjle stående.
- Den er godt nok flot, udbrød jeg. 
- Ja, det er den. Vil du have den?
 - Mener du det?
- Ja, den er gået lidt i stykker foroven og den går ikke så godt sammen med børn.
- Jamen, så siger jeg mange tak. Den passer perfekt til mit nye haveprojekt.
...og sådan fik jeg denne skønne søjle - jeg er helt vild med den.
 Nu sidder du måske og tænker, hvilket nyt haveprojekt jeg nu har i tankerne. Det er nemt at besvare:

Jeg kunne godt tænke mig, at min terrasse blev sådan lidt "Middelhavsagtig". Det er derfor jeg for et stykke tid siden købte et oliventræ og en meget smuk krukke til. Som det kan ses, passer søjlen da perfekt til.
 Siden da har jeg fået plantet en del krydderurter, så det begynder at hjælpe på det.
Jeg har dog mange andre ideer til at "Middelhavficere" terrassen - nogle er projekter til den kommende vinter - så det bliver først næste sommer, at terrasse-projektet bliver færdigt.

I løbet af sommeren skulle vi dog gerne få lavet lidt mere til terrassen. Carsten har i hvert fald fået et par opgaver ;)

5 kommentarer:

  1. Ja den passer lige til Middlehavsstemning, der var du heldig :)

    SvarSlet
  2. Alletiders kup! Spændende at følge din nye idé...

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Det var da super at din søster gerne ville af med søjlen og at den er lidt skåret gør den bestemt endnu mere "gammel" at se på, på den lækre måde.
    Den er perfekt :o))
    Godt du kan finde på lidt projekter til Carsten :o)
    Kæmpe knuser fra Mig

    SvarSlet
  4. Man kan være heldig en gang imellem 😀 Flot søjle, der passer perfekt til Middelhavet.
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  5. flot fangst :) :)

    SvarSlet