søndag den 15. januar 2006

... og så gik hun i stå...

Startede ellers dagen med en rimelig portion energi og gik i gang med en "langsom oprydning" (Forstået på den måde, at jeg også sorterer i mine ting, for der skal dælme ryddes ud i løbet af 2006, har jeg besluttet) - og så var det lige jeg "kom til" at tænde for PC'en... ...og nu sidder jeg så her og laver ikke noget som helst, mens tiden formodentlig smutter mere eller mindre fra mig.

Det er umådelig fristende at sætte sig godt til rette i sofaen, og totalt overse rodet omkring mig, og istedet fordybe mig i "Engle og Dæmoner", som jeg har været skrevet op til siden september/oktober. Men - tror det er bedre at give mig selv et los bagi, sætte noget musik på og fortsætte i den gode stil, jeg påbegyndte dagen...

 1 -2 -3 - go...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar