fredag den 8. september 2006

Sikke man kan forandre sig

2208
1
2006-09-08 20:57:48
2006-09-08 18:57:48
I det meste af mit voksne liv har jeg slet ikke brudt mig om motion - for det første fordi jeg ikke havde nogen kondition overhovedet, og for det andet fordi jeg hadede at svede. Jeg afskyede motion så meget, at det var den sejeste kamp at komme i gang med at dyrke motion, da jeg i januar tilmeldte mig Slankedoktoren for at være sikker på at få smidt mindst 15 kg. Det krævede dobbelt så meget viljestyrke at motionere, som at spise rigtigt! Efterhånden kom jeg dog ind i en ret god vane med at dyrke motion mindst 3x om ugen før jeg smed mig på sofaen - og som bekendt raslede kiloene da også af. Efter årets skolestart har det dog knebet noget med at komme tilbage i den samme gode gænge, så jeg fik overrasket mig selv godt og grundigt under fjernsynskigningen her til aften; jeg fik pludselig den allerstørste lyst/trang til at motionere i stedet for bare at ligge på sofaen! Så nu sidder jeg her totalt sveddryppende efter at pulsen har ligget mellem 140-175 den sidste halve time. Det er en rigtig god fornemmelse - og nu vil jeg hoppe i bad - og glæde mig over atter at være kommet i gang med motionen :o) P.S. Det var forøvrigt ualmindelig dejligt at opdage, at min kondition ikke havde taget skade af "pausen".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar