lørdag den 11. november 2006

Quid pro quo

1
2006-11-11 17:59:18
2006-11-11 15:59:18
Det er ingen hemmelighed, at jeg ofte synes, jeg har for mange ting... eller også har jeg bare for lidt skabsplads ;o) Uanset hvad, så har jeg fremover i sinde, at smide en ting ud, for hver ny jeg anskaffer mig. (Med ting menes "køkkenting" eller "pynteting") Da jeg i dag var til et såkaldt "lys-party" (party som i Tupperware-party, bare med lys) og faldt for en ting, jeg bare måtte bestille, ja så var der jo ikke andet at gøre end at tage hjem og få kigget køkkenskabene efter for ting, der kunne ryge ud* Nogle af de ting jeg fandt, har jeg ikke benyttet i 4-5-6-7-8 ÅR, men troligt slæbt med hver gang jeg er flyttet. Nu røg de altså ud! Så - ud er røget en hel flyttekasse - og ind kommer der blot en enkelt ting. Hvis det fortsætter sådan, ender jeg jo med at have tomme hylder! Haha. *samles i kasse til loppemarkedsindsamling

0

Ingen kommentarer:

Send en kommentar