søndag den 20. juli 2008

Det skrider da fremad

Måske ikke lige så hurtigt som ønsket, men sådan er det, når jeg laver hovedrengøring; så falder jeg lige i staver over et eller andet, jeg finder under oprydningen.:
- Den havde jeg helt glemt!
 - Hvorfor i alverden har jeg gemt den her ? UD med den!
 - Øjs, hvor den her skuffe er uoverskuelig *suk*
Indtil nu har jeg fået rengjort min 6 skuffers kommode, som der ikke er tøj i, men derimod alverdens ting og sager: USBledninger, stikdåser, søm & skruer en masse, kroge, brugsanvisninger til elektronisk grej, umbraconøgler, værktøj, nitter, ståltråd, malertape osv. osv. osv. Det pyntede gevaldigt at få ryddet op i det, når jeg selv skal sige det!!
 

Nu er jeg til gengæld også skrupsulten, så inden jeg går i gang med næste del-projekt, skal jeg have noget i skrutten. Kyllingesandwich, here I come.... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar