mandag den 1. juni 2009

Av - min ryg/I

2009-06-01 13:28:14 2009-06-01 11:28:14 Når jeg har været ude at handle lige om lidt, står resten af dagen på afslapning i sofaen, for min ryg gør altså nas. Det er heldigvis ikke så tit, jeg har ondt i ryggen, men det er nu heller ikke så tit, jeg overbelaster den! Overbelastet er den dog blevet i denne forlængede weekend. Først hos veninden på Fyn, der "lige skulle have lidt hjælp til at lave huller i jorden....hestefoldens hegn skulle færdiggøres." - og jeg som troede vi bare skulle tilbringe tiden med masser af hyggesnak... Ha! Jeg blev klogere, gjorde jeg.

 

  Der bores hul. Nogle steder nemmere sagt end gjort!



Pælen er placeret, lidt vand er hældt i og så blev jorden stampet - og stampet - og stampet. Heldigvis skulle vi "kun" lave 4 huller - men det var dælme også hårdt nok, når man slet ikke er vant til sådan noget hårdt fysisk arbejde! *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar