torsdag den 6. februar 2014

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!

UPDATE: Kl. 19.17 kom TV2 Fri tilbage - og jeg fik lov til at se resten af programmet...

Ergo hjælper det at flippe skråt ;)

--------------------------------------------------------------

Så tænder jeg glad og fro for tv'et for endnu en gang at følge Alan Titchmarsh i "Haveglæder" på TV2 Fri.....og så har jeg SORT SKÆRM!

Men KUN sort skærm på TV2 Fri....! Alle andre 66 kanaler er der...! SKRIIIIIG!

Har prøvet at opdatere kanaler = samme resultat....

Nu prøver jeg så at geninstallere dem.....mens jeg ærgrer mig over, at jeg ikke tændte for fjernsynet for en time siden, så jeg havde haft mere tid til - forhåbentlig - at finde fejlen... nu mister jeg bare minut efter minut af dagens tv-højdepunkt...

...og kanalgeninstalleringen gav altså heller ikke noget.

HYL!

...og mens jeg skriver dette, lyder Alans stemme pludselig ud af mit tv...i et splitsekund...så forsvinder billedet igen...."videoformat understøttet ikke".....skifter kanal og tilbage igen....atter et kort glimt...så 15 sekunder....og væk igen....

Jeg flipper skråt, gør jeg!

En ting er at jeg misser aftenens afsnit...men fordi jeg er tvangsindlagt til et ABSOLUT IKKE SELVVALGT kursus i morgen (På en fredag!!!!!) misser jeg f*****også afsnittet i morgen...!


4 kommentarer:

  1. Rolig nu.... Kan du mærke jeg stryger dig MED hårene...
    Jeg ser ind imellem også Haveglæder, og glæder mig over de farvestrålende haver. Det er endnu ikke kommet til Danmark på samme niveau, men det kommer nok snart tror jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehehe, jo tak....nu blev jeg jo rolig, da kanalen atter dukkede op :)
      Ja, man kan jo håbe danske tv-stationet tager ved lære af englænderne...

      Slet
  2. Jeg kan godt forstå dine frustrationer. Jeg selv er så heldig at jeg kan optage det jeg ønsker at se senere, så jeg optager troligt havemagasinet, haveglæder og byg et liv på landet hver eneste dag på TV2 Fri. Jeg er fuldstændigt afhængig af disse programmer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for forståelsen :)

      Jeg har godt nok en harddiskoptager, men den kan ikke optage de nye digitale kanaler....Til gengæld kan jeg gemme de optagne programmer på dvd.

      Hvad har du for en optager siden du kan optage? TDC Home Trio eller sådan noget?

      Slet