fredag den 9. oktober 2015

Nu med panserglas!

Jeg havde ellers affundet mig med at skulle undvære min nye telefon i op til 14 dage...så stor var min glæde, da der her til formiddag kom en sms; at telefonen nu var klar til afhentning i butikken :)


Inden jeg forlod butikken havde telefonen, naturligvis, fået påsat panserglas....så kan den næppe sikres mere, når den både har panserglas og cover... :)

I dag er forøvrigt min første efterårsferiedag. Vejret er ikke det bedste, så ud over at få rengjort hele hytten, har jeg tænkt mig at kigge ind til Westphal Clematis....det kunne jo være jeg kunne fristes... så må plantningen af de heuchera jeg købte for en måned siden vente lidt endnu.

4 kommentarer:

  1. Så godt at du har fått din telefon tilbake, og nå må den jo være sikret på alle måter! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det håber jeg sørme også den er :D

      Slet
  2. Godt du har fået panserglas på :o) mon så ikke den holder de næstemange år :o)
    Hvor er du altså tarvelig at sætte det link op til Westpahl, nu havde jeg lige glemt alt om dem :o) nå men man kan jo altid kigge medens man sætter sig på sine hænder :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, undskyld... ;)

      Hm...men er det ikke ret svært at surfe rundt på Westphal mens du sidder på dine hænder? Griner... :)

      Slet